Als jij bepaalde of helemaal geen mails meer ontvangt van ons, dan kan dat zijn omdat je in
je Outlook, Live of Hotmail account ooit (per ongeluk?) ons adres hebt gemarkeerd als `niet veilig`. Ook kan het zijn dat de mailprovider zelf ten onrechte dacht dat het om spam ging, op basis van bepaalde woorden in de mail.
Wel weer alle mail van ons ontvangen?
Hieronder lees je eerst hoe je (A) e-Matching van de lijst met geblokkeerde adressen afhaalt.
Daaronder (B) hoe je kunt voorkomen dat we in de toekomst weer per ongeluk in je spam
terechtkomen door ons op je `veilige lijst` te zetten.
A. Verwijder e-Matching van je lijst met `geblokkeerde afzenders`
1 - Log in op je mailaccount bij Outlook, Live of Hotmail
2.- Klik rechtsboven op de pagina op het tandwieltje en vervolgens op `Opties`
3 - Kies onder het kopje `Ongewenste e-mail voorkomen` voor `Veilige en geblokkeerde afzenders`
4 - Klik op `Geblokkeerde afzenders`
5 - In het rechter veld staan alle e-mailadressen die geblokkeerd zijn. Selecteer daar de door ons gebruikte mail adressen (info@e-matching.nl, matches@e-matching.nl, noadress@e-matching.nl) en klik op `verwijder van lijst` om de blokkering ongedaan maken. Vanaf dat moment kun je weer post van ons ontvangen.
B. Zet e-Matching op je `Veilige lijst`
Om er echt zeker van te zijn dat je onze e-mail altijd ontvangt, kun je ons ook toevoegen bij de lijst met veilige afzenders.
1 - Volg daarvoor de stappen 1 tot en met 3 van hierboven
2 - Klik nu op `Veilige afzenders`
3 - Voer in het invulveld aan de linkerkant het volgende in (met apenstaartje!): @e-matching.nl
4 - Klik nu op `Aan lijst toevoegen`
5 - De email van e-Matching verschijnt nu voortaan in je inbox
- Help
- Klantenservice
Geen mail op Outlook, Live of Hotmail
Terug naar alle antwoorden